Inicio Soc l'hòstia ... encara diria més, soc l'hòstia consagrada... -Llibreta pell reciclada- RL01-108 11,57 € Llibreta de pell reciclada, amb goma i cinta negre, estampada amb "Soc l'hòstia" , la il·lustració del ximplet i la nostra definició. Mides: 148 x 210 mm - A5 76 fulles Color: Gris Fosc Tria la teva
LLIBRETES Soc l'ovella negra - Llibreta suro - Ll-suro ovella 8,26 € Llibreta de suro "Soc l'ovella negra". Mides: A5,- (14cm x 21cm) x 1 cm Fulls: 72 Afegir al carret
SAMARRETES S'ha acabat el bròquil - samarreta unisex TS01-106/X 20,66 € Samarreta de cotó orgànic, estampada amb la frase feta catalana s’ha acabat el bròquil! Tant per dir-li a un torracollons dels que fan història que fins aquí hem arribat! O per animar a algú d’altre a dir que ja en te prou! I és que de tant en tant necessites una empenta per dir no o posar límits. Com totes les samarretes dels ximplets, la frase feta s’ha... Tria la teva
Bailen 201 Soc l'hòstia - Fer dentetes! - Raspall de dents - Bambú Rasp-Hòstia 6,53 € 1 Raspall de dents + 1 funda de bambú. Raspallar-nos les dents pot arribar a provocar un fort impacte mediambiental. Es tracta d'una activitat quotidiana que fem diverses vegades al dia i generalment amb raspalls de plàstic que poden acabar sent font de contaminació. Per combatre aquesta situació hem fet un raspall de dents 100% biodegradable. Esta fet... Tria la teva
Inicio BOSSA TOTE 320GRM TT01-104/X 11,57 € 80% cotó reciclat 300 GSM Vora doble per reforçar i fer-la més ferma. Nanses llargues amb repunt en creu reforçat. Estampada amb la dita catalana "pixar fora de test" amb el ximplet a una cara, i a l'altre la definició de la frase. Tria la teva
Inicio S'ha acabat el bròquil - Bossa de nanses Tote-Broq 12,40 € Bossa de nanses molt resistent estampada amb el mot català S'ha acabat el bròquil. Fins aquí! Ja en tinc prou! En tinc el pap ple! Li dius a qui t’ha portat al límit i t’ha fet pujar la mosca al nas, i ara esperes amb candeletes el moment de fer-lo callar com un mort, que toqui el dos i que deixi de fer-te la guitza. Es pot portar tant a la mà com en l'... Afegir al carret
Producte disponible amb diferents opcions SAMARRETES Renecs - samarreta unisex TS01-110/X 20,66 € La samarreta per setmanes dificils! Samarreta de cotó orgànic, estampada amb Renecs i insults en català. "Au, ves a prendre pel sac! Abraçafanals, afaitapagesos, que això comença a fer pudor! Fa caguera, animalot, babau, bacó, que baixes de l'hort, baladrer, que ets un baliga-balaga, bandarra, barroer, barrut, beneit, berro, mala bèstia, bleda... Tria la teva
MES REGALS Sac de gemecs - Sac tèrmic Sacs-gemecs 14,79 € Sac tèrmic: "Sac de gemecs". Producte 100% català, fet a l' Empordà. Material: llavors de espígol - lavanda- i funda de cotó 100% Mides: 48cm x 12 cm x 2,8 cm Afegir al carret
Inicio Si m'escalfes...t'arreglo! - Sac tèrmic 14,79 € Sac tèrmic: "Si m'escalfes t'arreglo". Producte 100% català, fet a l' Empordà. Material: llavors de espígol - lavanda- i funda de cotó 100% Mides: 48cm x 12 cm x 2,8 cm Afegir al carret